5 Simple Statements About سکه بخریم بهتره یا طلای آب شده Explained

Wiki Article

به خصوص هنگامی که قرار است این سکه را پس از نگه داشتن بلند مدت به فروش برسانید خواهید دید که سوددهی قابل توجهی را خواهد داشت.

این حباب قیمتی در زمان‌های مختلف نوسان دارد و می‌تواند موجب زیان بیشتر سرمایه‌گذار در هنگام افت قیمت طلا شود.

اما هنگام خرید سکه مبالغ اضافی با نام سود فروشنده و حق ضرب از خریدار دریافت می‌شود که این مبالغ در زمان فروش از مبلغ اصلی سکه کسر خواهد شد.

از طرفی دیگر، انواع سکه به دلیل اختلاف بین قیمت روز و ارزش میزان طلای موجود در آن‌ها، اصطلاحاً حباب دارند.

او تمایل داشت که راهی را به او معرفی کنیم تا بتواند سکه‌های طلا را با نرخ بسیار پایین‌تر از بازار خریداری کند.

قیمت لحظه‌ای طلا نیز مهم است و بهتر است از فروشگاه‌هایی خرید کنید که قیمت طلای آبشده را به‌طور مداوم بروزرسانی کنند.

نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که سرمایه‌گذاری بر روی طلا در کنار مزایایی که دارد، ممکن است با ریسک‌هایی نیز همراه باشد.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

در عرف بازار، آب‌شده‌هایی که عیار آنها بالا باشد را شمش می‌نامند. در تولید این قطعه گران‌بها click here باید دقت زیادی به عمل آید تا خلوص آن مناسب باشد.

آشنایی با این اصطلاح کاربردی درهنگام خرید و فروش قطعات طلا بسیار مهم است.

همان‌طور که قبلاً هم گفتیم به دلیل این ‌که فرآیند ذوب طلا ممکن است به همراه سایر فلزات انجام شود، پس طلای آب شده دارای ناخالصی خواهد بود و برای تعیین این میزان ناخالصی و درحقیقت مشخص نمودن عیار آن، طلای آب شده را در مراکز ری گیری پس از طی مراحل شیمیایی و فیزیکی خاص مورد ارزیابی و آزمایش قرار می‌دهند تا عیار طلا مشخص شود.

اما اگر هدفت دارایی طلا به عنوان یک جواهرات زیبا و قیمتی هست، سکه‌های طلا ممکنه برات جذاب‌تر باشن.

مثلاً اگر قصد خرید خانه یا وسایل منزل را دارید، مطمئن باشید که با خرید سکه در این چند ماه، می‌توانید ارزش پولتان را در برابر نوسانات قیمتی کالای موردنظرتان حفظ کنید. نگران افت قیمت سکه هستید؟ افت قیمت سکه با افت قیمت کالای موردنظر شما هماهنگ است و همین شما را از ضرر دور خواهد کرد.

بسیاری از مردم گمان می‌کنند که بازار سکه دقیقاً مشابه بازار طلا عمل می‌کند و بر همین اساس، با خرید سکه ممکن است در فاصله‌ی بسیار اندکی ضرر کنند و میزان زیادی از سرمایه‌ی خود را از دست دهند.

Report this wiki page